Garancia és szolgáltatás
Tonerek, tintapatronok garanciája
Garancia utángyátott
kellékanyagok esetében#
A garancia időtartama az utángyártott tonereknél illetve
patronoknál vásárlástól számított 1 év. Ezen időtartamon belül garantáljuk a
termék cseréjét az olyan meghibásodások esetén, mint például kompatibilitási
problémák, kifolyt tinta, a nyomtatás minőségében felmerülő gondok (csíkoz, foltoz, pöttyöz - ebben az
esetben tesztoldal nyomtatása szükséges), esetleg zörög, kattog nyomtatás közben. Azonban nem tudunk felelősséget
vállalni a helytelen felhasználásból vagy tárolásból eredő károkért. |

|
Ha a nálunk vásárolt utángyártott termékeknél ilyen, vagy
ehhez hasonló meghibásodást észlelne, a terméket lehetőség szerint igyekszünk a
lehető leghamarabb kicserélni. Amennyiben az adott termék a pillanatnyi
készletünkben rendelkezésre áll, akkor a cserére akár azonnal is sor kerülhet
személyes átvétel esetében. Igény szerint a kiszállítást is tudjuk biztosítani,
amelyet a következő munkanapon tudunk teljesíteni. Ebben
az esetben nemcsak a cseretermék kerül
elszállításra, de hibás kellékanyagot is elszállítjuk, mindezt
díjmentesen! A hibás termék ugyanarra vagy bármely másik, általunk
forgalmazott termékre is becserélhető.
Előfordulhat, hogy a cseretermék az aktuális
raktárkészletünkben nem elérhető, viszont így is igyekszünk minden követ
megmozgatni, hogy a legrövidebb időn belül beszerezzük és megtörténjen a csere.
Amennyiben a rendelés tévesen kerül leadásra, úgy csak a
bontatlan csomagolású terméket áll módunkban kicserélni.
Reklamációkat az alábbi elérhetőségeken szíveskedjenek jelezni felénk:

|
06 (1) 789 2799 vagy 06 (70) 602 6060
|

|
info@tonerprint.hu
|
Garancia eredeti kellékanyagok
esetében#
Az eredeti kellékanyagok esetében lehetőség van a garancia
igény érvényesítése az Önhöz legközelebb eső szakszervizben, vagy akár
közvetlenül nálunk az üzletünkben is. Az
eredeti termékek cseréjére, csak azok bevizsgálását követően kerülhet sor,
amennyiben a szakszeríz a garanciális
igényt jogosnak véli. A garanciális időtartamok az alábbiak alapján alakulnak:
-HP, Epson, Brother tintapatronok esetében a csomagoláson van feltüntetve a lejárat dátuma, azaz a gyártástól számított két év.
-Canon patronoknál a gyártás dátuma a csomagolásra van feltüntetve. A garancia, vásárlástól számított 1 év.
-HP tonerkazetta esetében élettartam garancia van, más szóval amennyiben nem bontjuk meg a dobozt és optimális körülmények között tároljuk azt, a kazettában lévő toner por nem károsul. Ettől függetlenül javasoljuk a toner vásárlásától számított 2 éven belül felhasználni azt.
-Oki termékeknél, vásárlástól számított 90 nap.
-az összes többi nem említett tintapatron és tonerkazetta esetében a garancia, vásárlás napjától számított 1 év.
|

|
Nyomtatók, multifunkciós készülékek garanciája#
Jótállási időtartama
A jótállás időtartama a gyártótól függően igen eltérőek
lehetnek, így az egyszerűség kedvéért tájékoztató jelleggel az alábbi táblázatban foglaltuk össze: |

|
Gyártó megnevezése
|
Garancia |
HP
|
1 év + 2 éves garancia kiterjesztés vásárolható
|
Epson
|
1 év alap + 2 év regisztrációval |
Brother
|
2 év alap + 1 év
regisztrációval |
Samsung
|
Fekete-fehér
nyomtatók esetében: 2 év
Színes nyomtatók
esetében: 1 év |
Canon
|
1 év
|
Xerox
|
1 év
|
Oki
|
1 év + 2 év
regisztrációval
|
Ricoh
|
2 év regisztrációval
|
Kyocera
|
1 vagy 2 év, típustól függően és fix oldalszám
|
Kihez forduljon
meghibásodás esetén a jótállási időn belül?
Amennyiben a vásárolt készülék a várakozás ellenére netán
hibát mutatna, elsősorban az alábbiakban feltüntetett telefonszámok egyikén lehet bejelenteni a
meghibásodást a gyártótól függően. Mielőtt felkeresné a szervizt, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a megadott telefonos ügyfélszolgálattal, ahol képzett szakemberek gyorsan eldöntik, hogy az Ön által tapasztalt hiba tényleg a készülék meghibásodásából ered, esetleg orvosolható egy egyszerű, Ön által is könnyen elvégezhető művelettel vagy mindenképpen javítás szükséges.
Egyéb technikai segítségnyújtást is az ügyfélszolgálati
telefonszámon lehet kérni.#
Amennyiben a fenti elérhetőségeken nem sikerül megoldást
találni az adott problémára, hívjon minket bizalommal a 06 (1) 789 2799 vagy 06 (70) 602 6060 telefonszámokon, vagy írjon nekünk az info@tonerprint.hu címre.
Jótállási igény
érvényesítése
A jótállási igényt a vásárolt nyomtatóhoz mellékelt
jótállási jeggyel illetve vásárlást igazoló bizonylattal lehet érvényesíteni,
így ezek gondos megőrzése elengedhetetlen. Amennyiben mégsem áll rendelkezésre a jótállási jegy, megsérült, elveszett, akkor mindenképp a készülék vásárlását igazoló dokumentum bemutatása szükséges.
A jótállási felelősség nem áll fenn, ha a jótállási
javításokkal megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű
használat, átalakítás, helytelen tárolás vagy vásárlás után keletkezett károkból
következett be.
Javítási folyamat
lezajlása
A hibabejelentést követően a gyártó a saját költségén a
készüléket elszállítja, a kivizsgálást követően a hiba jellegétől függően a
termék javításra vagy cseréjére kerülhet sor. A javítási idő, szintén a hiba jellegétől függően legfeljebb 15
naptári napot vehet igénybe, ezután a készülék visszaszállításáról is a
gyártó gondoskodik.
Amennyiben a kijavításra vagy kicserélésre nincs mód, Önnek joga van elállni
a szerződéstől, ebben az esetben gondoskodunk a teljes vételár
visszatérítéséről. Jelentéktelen hiba miatt azonban az elállásnak nincs
helye.
Technikai támogatás#
Szoftverek, driverek, útmutatók
Önnek lehetősége van az áruházunkon keresztül, közvetlenül a gyártó
oldaláról a forgalmazott készülékek drivereinek (illesztőprogram),
kapcsolódó szoftvereinek vagy akár kézikönyveinek letöltésére. Annyit
kell tennie, hogy az adott nyomtató oldalán és azon belül az "Általános
leírás" menüpontban a "Szoftverek, driverek, útmutatók..." linkre
kattintson rá. Ez közvetlenül az adott készülék hivatalos gyártói
oldalára irányítja, ott megtalálható legtöbb esetben az illesztőprogram,
kézikönyv, stb.
A nyomtató termékoldalán, és azon belül az "Általános leírás"
menüpontban a készülékkel kapcsolatos szervizek is elérhetők a
"Szervizpontok" linkre kattintva.
Amennyiben egy régebbi, már nem forgalmazott készülékhez keresi az
illesztőprogramot, kérjük látogassa meg a gyártó oldalát vagy vegye fel
velük a kapcsolatot. |

|
Az ügyfélszolgálati elérhetőségek a fenti táblázatban megtalálhatók, a gyártó oldala pedig a szintén fenti táblázatban szereplő logóra kattintva elérhető.
Újrahasznosítás#
Tonerek, patronok újrahasznosítása, megsemmisítése (ügyfeleink számára nyújtott szolgáltatás)
A kiürült kellékanyagok veszélyes hulladéknak minősülnek,
így a környezetvédelem érdekében kérjük lehetőség szerint juttassa
vissza
hozzánk! Ezeket leadhatja személyesen az üzletünkben, vagy kérjük
jelezze
számunkra az elszállíttatási szándékot a megrendelés leadásakor.
Vásárlóinknak biztosítjuk az üres, kifogyott kellékek díjmentes
elszállítását (ha összegyűlt 8-10 darab).
Az összegyűlt kiürült kellékeket elszállítjuk a megsemmisítésre vagy
újrahasznosításra szakosodott helyekre. Szükség esetén igazolást is
tudunk adni a kellékek átvételéről. |

|