Nyomtató, toner, festékpatron webáruház

Segítség

Segíts nyomtatót
választani
06-1-789-27-99
06-70-602-60-60
info@tonerprint.hu
  Ügyfélszolgálat


Garancia és szolgáltatás

Tonerek, tintapatronok garanciája

 

Garancia utángyátott kellékanyagok esetében#

A garancia időtartama az utángyártott tonereknél illetve patronoknál vásárlástól számított 1 év. Ezen időtartamon belül garantáljuk a termék cseréjét az olyan meghibásodások esetén, mint például kompatibilitási problémák, kifolyt tinta, a nyomtatás minőségében felmerülő gondok (csíkoz, foltoz, pöttyöz - ebben az esetben tesztoldal nyomtatása szükséges), esetleg zörög, kattog nyomtatás közben. Azonban nem tudunk felelősséget vállalni a helytelen felhasználásból vagy tárolásból eredő károkért.

Ha a nálunk vásárolt utángyártott termékeknél ilyen, vagy ehhez hasonló meghibásodást észlelne, a terméket lehetőség szerint igyekszünk a lehető leghamarabb kicserélni. Amennyiben az adott termék a pillanatnyi készletünkben rendelkezésre áll, akkor a cserére akár azonnal is sor kerülhet személyes átvétel esetében. Igény szerint a kiszállítást is tudjuk biztosítani, amelyet a következő munkanapon tudunk teljesíteni.  Ebben az esetben nemcsak a cseretermék kerül elszállításra, de hibás kellékanyagot is elszállítjuk, mindezt díjmentesen! A hibás termék ugyanarra vagy bármely másik, általunk forgalmazott termékre is becserélhető.

Előfordulhat, hogy a cseretermék az aktuális raktárkészletünkben nem elérhető, viszont így is igyekszünk minden követ megmozgatni, hogy a legrövidebb időn belül beszerezzük és megtörténjen a csere.

Amennyiben a rendelés tévesen kerül leadásra, úgy csak a bontatlan csomagolású terméket áll módunkban kicserélni.

Reklamációkat az alábbi elérhetőségeken szíveskedjenek jelezni felénk:


06 (1) 789 2799 vagy 06 (70) 602 6060

info@tonerprint.hu

 


Garancia eredeti kellékanyagok esetében#

Az eredeti kellékanyagok esetében lehetőség van a garancia igény érvényesítése az Önhöz legközelebb eső szakszervizben, vagy akár közvetlenül nálunk az üzletünkben is.  Az eredeti termékek cseréjére, csak azok bevizsgálását követően kerülhet sor, amennyiben a szakszeríz  a garanciális igényt jogosnak véli. A garanciális időtartamok az alábbiak alapján alakulnak:

-HP, Epson, Brother tintapatronok esetében a csomagoláson van feltüntetve a lejárat dátuma, azaz a gyártástól számított két év.

-Canon patronoknál a gyártás dátuma a csomagolásra van feltüntetve. A garancia, vásárlástól számított 1 év.

-HP tonerkazetta esetében élettartam garancia van, más szóval amennyiben nem bontjuk meg a dobozt és optimális körülmények között tároljuk azt, a kazettában lévő toner por nem károsul. Ettől függetlenül javasoljuk a toner vásárlásától számított 2 éven belül felhasználni azt.

-Oki termékeknél, vásárlástól számított 90 nap.

-az összes többi nem említett tintapatron és tonerkazetta esetében a garancia, vásárlás napjától számított 1 év.





Nyomtatók, multifunkciós készülékek garanciája#

Jótállási időtartama

A jótállás időtartama a gyártótól függően igen eltérőek lehetnek,  így az egyszerűség kedvéért tájékoztató jelleggel az alábbi táblázatban foglaltuk össze:


 

Gyártó megnevezése

Garancia

HP

1 év + 2 éves garancia kiterjesztés vásárolható

Epson

1 év alap + 2 év regisztrációval

Brother

2 év alap + 1 év regisztrációval

Samsung

Fekete-fehér nyomtatók esetében: 2 év

Színes nyomtatók esetében: 1 év

Canon

1 év

Xerox

1 év

Oki

1 év + 2 év regisztrációval


Ricoh

2 év regisztrációval

Kyocera

1 vagy 2 év, típustól függően és fix oldalszám



Kihez forduljon meghibásodás esetén a jótállási időn belül?

Amennyiben a vásárolt készülék a várakozás ellenére netán hibát mutatna, elsősorban az alábbiakban feltüntetett telefonszámok egyikén lehet bejelenteni a meghibásodást a gyártótól függően. Mielőtt felkeresné a szervizt, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a megadott telefonos ügyfélszolgálattal, ahol képzett szakemberek gyorsan eldöntik, hogy az Ön által tapasztalt hiba tényleg a készülék meghibásodásából ered, esetleg orvosolható egy egyszerű, Ön által is könnyen elvégezhető művelettel vagy mindenképpen javítás szükséges.

Egyéb technikai segítségnyújtást is az ügyfélszolgálati telefonszámon lehet kérni.#

Gyártó
Ügyfélszolgálat
Szerviz elérhetőségek

06 (40) 200 629 vagy 06 (1) 382 1111
Támogatási weboldal

06 (1) 235 5315 vagy 06 (1) 237 5900
06 (1) 469 6994, Támogatási weboldal

06 (1) 382 7680 vagy 06 (80) 014 783
06 (1) 886 4931, Támogatási weboldal

06 (80) 726 7864
Támogatási weboldal

06 (1) 382 7450
Támogatási weboldal

06 (1) 436 8800
06 (1) 814 8560, Támogatási weboldal

06 (1) 814 8000
06 (1) 814 8085, Támogatási weboldal








Amennyiben a fenti elérhetőségeken nem sikerül megoldást találni az adott problémára, hívjon minket bizalommal a 06 (1) 789 2799 vagy 06 (70) 602 6060 telefonszámokon, vagy írjon nekünk az info@tonerprint.hu címre.

Jótállási igény érvényesítése

A jótállási igényt a vásárolt nyomtatóhoz mellékelt jótállási jeggyel illetve vásárlást igazoló bizonylattal lehet érvényesíteni, így ezek gondos megőrzése elengedhetetlen. Amennyiben mégsem áll rendelkezésre a jótállási jegy, megsérült, elveszett, akkor mindenképp a készülék vásárlását igazoló dokumentum bemutatása szükséges.

A jótállási felelősség nem áll fenn, ha a jótállási javításokkal megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használat, átalakítás, helytelen tárolás vagy vásárlás után keletkezett károkból következett be.

Javítási folyamat lezajlása

A hibabejelentést követően a gyártó a saját költségén a készüléket elszállítja, a kivizsgálást követően a hiba jellegétől függően a termék javításra vagy cseréjére kerülhet sor. A javítási idő, szintén a hiba jellegétől függően legfeljebb 15 naptári napot vehet igénybe, ezután a készülék visszaszállításáról is a gyártó gondoskodik.

Amennyiben a kijavításra vagy kicserélésre nincs mód, Önnek joga van elállni a szerződéstől, ebben az esetben gondoskodunk a teljes vételár visszatérítéséről. Jelentéktelen hiba miatt azonban az elállásnak nincs helye.



Technikai támogatás#

Szoftverek, driverek, útmutatók

Önnek lehetősége van az áruházunkon keresztül, közvetlenül a gyártó oldaláról a forgalmazott készülékek drivereinek  (illesztőprogram), kapcsolódó szoftvereinek vagy akár kézikönyveinek letöltésére. Annyit kell tennie, hogy az adott nyomtató oldalán és azon belül az "Általános leírás" menüpontban a "Szoftverek, driverek, útmutatók..." linkre kattintson rá. Ez közvetlenül az adott készülék hivatalos gyártói oldalára irányítja, ott megtalálható legtöbb esetben az illesztőprogram, kézikönyv, stb.

A nyomtató termékoldalán, és azon belül az "Általános leírás" menüpontban a készülékkel kapcsolatos szervizek is elérhetők a "Szervizpontok" linkre kattintva.

Amennyiben egy régebbi, már nem forgalmazott készülékhez keresi az illesztőprogramot, kérjük látogassa meg a gyártó oldalát vagy vegye fel velük a kapcsolatot.



Az ügyfélszolgálati elérhetőségek a fenti táblázatban megtalálhatók, a gyártó oldala pedig a szintén fenti táblázatban szereplő logóra kattintva elérhető.



Újrahasznosítás#

Tonerek, patronok újrahasznosítása, megsemmisítése (ügyfeleink számára nyújtott szolgáltatás)

A kiürült kellékanyagok veszélyes hulladéknak minősülnek, így a környezetvédelem érdekében kérjük lehetőség szerint juttassa vissza hozzánk! Ezeket leadhatja személyesen az üzletünkben, vagy kérjük jelezze számunkra az elszállíttatási szándékot a megrendelés leadásakor. Vásárlóinknak biztosítjuk az üres, kifogyott kellékek díjmentes elszállítását.

Az összegyűlt kiürült kellékeket elszállítjuk a megsemmisítésre vagy újrahasznosításra szakosodott helyekre. Szükség esetén igazolást is tudunk adni a kellékek átvételéről.