Garancia és szolgáltatás
Tonerek, tintapatronok és nyomtatók garanciája
Utángyártott#
A garancia időtartama az utángyártott tonereknél és patronoknál vásárlástól számított 1 év. Ezen időtartamon belül garantáljuk a
termék cseréjét az olyan meghibásodások esetén, mint például kompatibilitási
problémák, kifolyt festék, a nyomtatás minőségében felmerülő gondok (csíkoz, foltoz, pöttyöz - ebben az
esetben tesztoldal nyomtatása szükséges), esetleg zörög, kattog nyomtatás közben. A helytelen felhasználásból eredő meghibásodásért nem vállalunk felelősséget.
A hibás terméket lehetőség szerint igyekszünk a lehető leghamarabb kicserélni. Akár azonnal, ha a reklamáció jogos és elérhető a boltunkban. Igény szerint a kiszállítást is tudjuk biztosítani, amelyet a következő munkanapon tudunk teljesíteni. Ebben az esetben a cseretermék kiszállítását is, a hibás termék elszállítását is díjmentesen vállaljuk. |
|
Reklamációkat az alábbi elérhetőségeken szíveskedjenek jelezni felénk:
|
06 (1) 789 2799 vagy 06 (70) 602 6060
|
|
info@tonerprint.hu
|
Gyári#
Az eredeti kellékanyagok esetében lehetőség van a garancia
igény érvényesítésére közvetlenül a gyártó ügyfélszolgálatán/szakszervizében vagy akár nálunk. Az
eredeti termékek cseréjére azok bevizsgálását követően kerülhet sor,
amennyiben a szakszerviz a garanciális
igényt jogosnak véli. A garanciális időtartamok az alábbiak alapján alakulnak:
-lézertonerek esetében élettartam.
-tintapatronok esetében 1 év. A patronok szavatossága általában gyártástól számított 2 év, de a gyakorlat azt mutatta, hogy a szavatossági időn túl is működnek.
|
|
Nyomtatók#
A termékek jótállása ártól függően sávosan alakul az alábbiak szerint:
100 000 Ft-ig |
1 év |
100 000 Ft - 250 000 Ft között |
2 év |
250 000 Ft fölött |
3 év |
Néhány gyártó kiterjesztett garanciát kínál ingyen bizonyos típusokhoz. A kiterjesztett garancia általában 3 év (összesen) és minden esetben a gyártó oldalán történő regisztrációhoz kötött.
Webshopunkban feltüntetjük a termékek oldalán a rájuk vonatkozó garancia adatot. |
|
Kihez forduljon
meghibásodás esetén a jótállási időn belül?
Amennyiben a vásárolt készüléknél hiba jelentkezik garancia időn belül, kérjük forduljon az alábbi elérhetőségek egyikéhez:
-vásárlástól számított 3 napon belüli meghibásodás esetén kérjük forduljon hozzánk (eladóhoz), +36706026060, +3617892799 vagy info@tonerprint.hu
-vásárlástól számított 3 napon túli meghibásodás esetén kérjük forduljon a gyártó ügyfélszolgálatához vagy hivatalos szervizéhez:
Gyártó |
Gyártó ügyfélszolgálatának és/vagy márkaszervizének elérhetőségei |
Brother |
+3612031023 (info@allintechnik.hu) |
Canon |
+3614696994 (hibabe@szervizpark.hu) |
Epson |
+3612732000 (rikvest@rikvest.hu) |
HP/Samsung |
+3617777545 |
Kyocera |
+3612730100 (global@globalunion.hu) |
Xerox |
+3612421009 (bejelentes@dockland.hu) |
Amennyiben a fenti elérhetőségeken nem sikerül megoldást
találni az adott problémára, hívjon minket bizalommal a 06 (1) 789 2799 vagy 06 (70) 602 6060 telefonszámokon, vagy írjon nekünk az info@tonerprint.hu címre.
Jótállási igény
érvényesítése
A jótállási igényt a vásárolt nyomtatóhoz mellékelt
jótállási jeggyel illetve vásárlást igazoló bizonylattal lehet érvényesíteni,
így ezek megőrzése javasolt. Amennyiben mégsem áll rendelkezésre a jótállási jegy, megsérült, elveszett, akkor mindenképp a készülék vásárlását igazoló dokumentum bemutatása szükséges.
A jótállási felelősség nem áll fenn, ha a jótállási
javításokkal megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű
használat, átalakítás, helytelen tárolás vagy vásárlás után keletkezett károkból
következett be.
Javítási folyamat
lezajlása
A termék szervizbe való szállításáról a felhasználónak kell gondoskodnia. Néhány esetben az elszállítást (és a megjavított vagy cserekészülék kiszállítását) vállalja a gyártó saját költségre. A reklamáció kivizsgálása a szervizben történik, azt követően pedig a hiba jellegétől függően a
termék javítására vagy cseréjére kerülhet sor. A javítási idő, szintén a hiba jellegétől függően alakulhat. Pontosabb információkkal a gyártók tudnak majd szolgálni.
Amennyiben a kijavításra vagy kicserélésre nincs mód, Önnek joga van elállni
a szerződéstől, ebben az esetben gondoskodunk a teljes vételár
visszatérítéséről. Jelentéktelen hiba miatt azonban az elállásnak nincs
helye.
Technikai támogatás#
Szoftverek, driverek, kézikönyvek
A gyártók oldaláról letölthetők a driverek (illesztőprogramok), kézikönyvek és egyéb szoftverek. Webshopunkban a termékek oldalán, azon belül a "Garancia és támogatás" fülön igyekszünk bemásolni az ehhez kapcsolódó gyártói oldalakat. |
|
Újrahasznosítás#
Tonerek, patronok újrahasznosítása, megsemmisítése (CSAK ügyfeleink számára nyújtott szolgáltatás)
A kiürült kellékanyagok veszélyes hulladéknak minősülnek, a környezetvédelem érdekében érdemes ezeket gyűjtőhelyekre vinni. Vásárlóink bármikor leadhatják boltunkban a kiürült tonereket, patronokat vagy kérhetik azok elszállítását. Ebben az esetben kérjük
jelezze az igényt rendelés leadásakor. Az elszállítás díja 1500 Ft. Amennyiben összegyűlik egy nagyobb mennyiség (8-10 darab), azt már díjmentesen elszállítjuk vásárlónktól.
Néhány esetben a kiürült gyári tonereket és patronokat jóváírjuk a vásárlásból. Itt megtekinthetik a beszámítható termékek listáját. (utángyártottakra nem vonatkozik a beszámítás)
Az összegyűlt kiürült kellékeket elszállítjuk megsemmisítésre vagy
újrahasznosításra szakosodott helyekre. |
|