Nyomtató, toner, festékpatron webáruház

Garancia és szolgáltatás

Tonerek, tintapatronok és nyomtatók garanciája


Utángyártott
#

A garancia időtartama az utángyártott tonereknél és patronoknál vásárlástól számított 1 év. Ezen időtartamon belül garantáljuk a termék cseréjét az olyan meghibásodások esetén, mint például kompatibilitási problémák, kifolyt festék, a nyomtatás minőségében felmerülő gondok (csíkoz, foltoz, pöttyöz - ebben az esetben tesztoldal nyomtatása szükséges), esetleg zörög, kattog nyomtatás közben. A helytelen felhasználásból eredő meghibásodásért nem vállalunk felelősséget.

A hibás terméket lehetőség szerint igyekszünk a lehető leghamarabb kicserélni. Akár azonnal, ha a reklamáció jogos és elérhető a boltunkban. Igény szerint a kiszállítást is tudjuk biztosítani, amelyet a következő munkanapon tudunk teljesíteni. Ebben az esetben a cseretermék kiszállítását is, a hibás termék elszállítását is díjmentesen vállaljuk.

Reklamációkat az alábbi elérhetőségeken szíveskedjenek jelezni felénk:


06 (1) 789 2799 vagy 06 (70) 602 6060

info@tonerprint.hu


Gyári#

Az eredeti kellékanyagok esetében lehetőség van a garancia igény érvényesítésére közvetlenül a gyártó ügyfélszolgálatán/szakszervizében vagy akár nálunk. Az eredeti termékek cseréjére azok bevizsgálását követően kerülhet sor, amennyiben a szakszerviz a garanciális igényt jogosnak véli. A garanciális időtartamok az alábbiak alapján alakulnak:

-lézertonerek esetében élettartam.

-tintapatronok esetében 1 év. A patronok szavatossága általában gyártástól számított 2 év, de a gyakorlat azt mutatta, hogy a szavatossági időn túl is működnek.




Nyomtatók#

A termékek jótállása ártól függően sávosan alakul az alábbiak szerint:

100 000 Ft-ig 1 év
100 000 Ft - 250 000 Ft között        2 év
250 000 Ft fölött 3 év

Néhány gyártó kiterjesztett garanciát kínál ingyen bizonyos típusokhoz. A kiterjesztett garancia általában 3 év (összesen) és minden esetben a gyártó oldalán történő regisztrációhoz kötött.
Webshopunkban feltüntetjük a termékek oldalán a rájuk vonatkozó garancia adatot.

 

Kihez forduljon meghibásodás esetén a jótállási időn belül?

Amennyiben a vásárolt készüléknél hiba jelentkezik garancia időn belül, kérjük forduljon az alábbi elérhetőségek egyikéhez:

-vásárlástól számított 3 napon belüli meghibásodás esetén kérjük forduljon hozzánk (eladóhoz), +36706026060, +3617892799 vagy info@tonerprint.hu

-vásárlástól számított 3 napon túli meghibásodás esetén kérjük forduljon a gyártó ügyfélszolgálatához vagy hivatalos szervizéhez:

Gyártó Gyártó ügyfélszolgálatának és/vagy márkaszervizének elérhetőségei
Brother +3612031023 (info@allintechnik.hu)
Canon +3614696994 (hibabe@szervizpark.hu)
Epson +3612732000 (rikvest@rikvest.hu)
HP/Samsung +3617777545
Kyocera +3612730100 (global@globalunion.hu)
Xerox +3612421009 (bejelentes@dockland.hu)

Amennyiben a fenti elérhetőségeken nem sikerül megoldást találni az adott problémára, hívjon minket bizalommal a 06 (1) 789 2799 vagy 06 (70) 602 6060 telefonszámokon, vagy írjon nekünk az info@tonerprint.hu címre.


Jótállási igény érvényesítése

A jótállási igényt a vásárolt nyomtatóhoz mellékelt jótállási jeggyel illetve vásárlást igazoló bizonylattal lehet érvényesíteni, így ezek megőrzése javasolt. Amennyiben mégsem áll rendelkezésre a jótállási jegy, megsérült, elveszett, akkor mindenképp a készülék vásárlását igazoló dokumentum bemutatása szükséges.

A jótállási felelősség nem áll fenn, ha a jótállási javításokkal megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használat, átalakítás, helytelen tárolás vagy vásárlás után keletkezett károkból következett be.

Javítási folyamat lezajlása

A termék szervizbe való szállításáról a felhasználónak kell gondoskodnia. Néhány esetben az elszállítást (és a megjavított vagy cserekészülék kiszállítását) vállalja a gyártó saját költségre. A reklamáció kivizsgálása a szervizben történik, azt követően pedig a hiba jellegétől függően a termék javítására vagy cseréjére kerülhet sor. A javítási idő, szintén a hiba jellegétől függően alakulhat. Pontosabb információkkal a gyártók tudnak majd szolgálni.

Amennyiben a kijavításra vagy kicserélésre nincs mód, Önnek joga van elállni a szerződéstől, ebben az esetben gondoskodunk a teljes vételár visszatérítéséről. Jelentéktelen hiba miatt azonban az elállásnak nincs helye.


Technikai támogatás#

Szoftverek, driverek, kézikönyvek

A gyártók oldaláról letölthetők a driverek (illesztőprogramok), kézikönyvek és egyéb szoftverek. Webshopunkban a termékek oldalán, azon belül a "Garancia és támogatás" fülön igyekszünk bemásolni az ehhez kapcsolódó gyártói oldalakat.




Újrahasznosítás#

Tonerek, patronok újrahasznosítása, megsemmisítése (CSAK ügyfeleink számára nyújtott szolgáltatás)

A kiürült kellékanyagok veszélyes hulladéknak minősülnek, a környezetvédelem érdekében érdemes ezeket gyűjtőhelyekre vinni. Vásárlóink bármikor leadhatják boltunkban a kiürült tonereket, patronokat vagy kérhetik azok elszállítását. Ebben az esetben kérjük jelezze az igényt rendelés leadásakor. Az elszállítás díja 1500 Ft. Amennyiben összegyűlik egy nagyobb mennyiség (8-10 darab), azt már díjmentesen elszállítjuk vásárlónktól. 
Néhány esetben a kiürült gyári tonereket és patronokat jóváírjuk a vásárlásból. Itt megtekinthetik a beszámítható termékek listáját. (utángyártottakra nem vonatkozik a beszámítás)

Az összegyűlt kiürült kellékeket elszállítjuk megsemmisítésre vagy újrahasznosításra szakosodott helyekre.