Nyomtató, toner, festékpatron webáruház

Vásárlási feltételek

A terméket visszaküldheti a részünkre (csakis áruházunkba), amennyiben azt rendeltetésszerűen használta, nem szenvedett semmiféle sérülést vagy nem lett lefogyasztva, túlzottan használva.

Általános szerződési feltételek

A vásárlás elektronikus úton történik a webáruház oldalán.

Elfogadunk telefonos rendelést is, ebben az esetben 06 (1) 789 27 99 telefonszámon adhatja le rendelését.

A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően kétféle módon jön létre:

  • a Pritone-Tonerprint Kft. által küldött tájékoztató e-mailjének kézhezvételekor, amelyben értesíti a vevőt a termék szállíthatóságával és annak várható időpontjával kapcsolatban.
  • a Pritone-Tonerprint  Kft. ügyfélszolgálatának munkatársa által tájékoztató telefonhívásakor, amelyben értesíti a vevőt a termék szállíthatóságával és annak várható időpontjával kapcsolatban.

Az ily módon - magyar nyelven - létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A szerződés létrejöttének feltétele, hogy a vételár kifizetése megtörténjen. Egységes szerkezetbe foglalt szerződés nem készült felek között. Amennyiben vevő igényli, ajánlata elküldésekor külön jelezheti, hogy egységes szerkezetbe foglalt szerződést kér. Írásbeli szerződést a vevő a megvásárolt termékkel együtt veheti át.A szerződést az üzemeltető nem iktatja.

 

Fontos tudnivalók termékeinkről: A kínálatunkban szereplő termékek konkrét jellemzőiről annak adott oldalán tájékozódhat. A feltüntetett adatok között előfordulhat elírás, amiért nem vállalunk felelősséget, azonban igyekszünk ezeket teljesen kiküszöbölni. Előfordulhat, hogy a képek néhány esetben illusztrációk, azonban ezeknek számát is igyekszünk csökkenteni. A vételár az adott termék mellett kerül feltüntetésre, itt látható a bruttó és a nettó ár is. Az esetleges elírásokért nem vállalunk felelősséget.


Az alábbiakban vázlatszerűen tájékozódhat az áruházunk által biztosított szolgáltatásokról és feltételekről.

Bővebb információkat az adott témakörökben az ügyfélszolgálat oldalunkon vagy a Lábléc menüpontjai között talál.

Szállítási feltételek, termékek átvétele

Ön több lehetőség közül választhat, ami a termékek átvételét illeti. Átveheti személyes partnerboltunkban vagy bármelyik partnerponton vagy akár kérheti a házhoz szállítást. Szállítási feltételeink kedvezőek. Mindezekről bővebben olvashat a "Termékek  átvétele, szállítás" oldalon.

Fizetési módok

4 fizetési opciót biztosítunk Önnek a kényelme és igényeinek kielégítései érdekében. Fizethet készpénzzel boltunkban, Pick Pack Pontokon, Posta Pontokon személyes átvétel esetén vagy a futárnál csomagátvételkor (utánvét). Ugyanakkor fizethet bankkártyával boltunkban vagy az oldalunkon, teljesen biztonságos körülmények között, de akár előreutalhat megadott bankszámlánkra. További részletekről itt olvashat "Termékek átvétele, szállítás".

Garancia

Az áruházunkban forgalmazott termékeinkre a minimum 1 év garancia biztosított. Amennyiben garanciális esetek merülnek föl a tőlünk vásárolt termékek egyikénél, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat az ügyintézés lebonyolítása céljából. Bővebb információkat a garanciákról a "Szolgáltatás és garancia" oldalon talál.

Reklamáció

Amennyiben minőségi kifogása támad valamelyik termékünkkel kapcsolatban, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon e-mailben vagy telefonon. Igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül eleget tenni reklamációs panaszának. A reklamációs esetekről, annak menetéről és megoldások lehetőségéről részletezést a "Szolgáltatás és garancia" oldalon talál.

Az elállási jog#

Önnek, mint fogyasztónak, lehetősége van az elállási jogával élni az interneten megvásárolt termékek esetén a 45/2014 Kormányrendelet alapján. Az elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül jelezheti, ennek megfelelően kérjük, óvja meg a terméket és a csomagolást legalább a 14 munkanap lejártáig! A terméket visszaküldheti az áruházunkba, amennyiben az rendeltetésszerűen volt használva, sérülésmentes, nem lefogyasztott, nem túlhasznált. A nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítését jogunkban áll megkövetelni. A visszaküldött termék vételárát legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük. Ilyen esetekben a szállítási költségek Önt terhelik, semmilyen más költség viszont nem.

A vonatkozó rendelet csak fogyasztói szerződések esetében írja elő a speciális, 14 napos, indokolás nélküli elállási jogot.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1.§ (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A vállalkozás, így pl. az egyéni vállalkozó sem lehet természetes személy, így nem vonatkoznak rá a fogyasztókat védő speciális rendelkezések, mint például az online kereskedelemben érvényes indokolás nélküli 14 napos elállási jog, vagy a kötelező jótállás kapcsán biztosított 3 munkanapon belüli csere joga, a kötelező jótállás biztosítása.

Természetesen a nemfogyasztó vásárlókat is megilletik azonban a szavatossági jogok, így a vásárlástól számított egy éven belüli gyártási eredetű meghibásodás esetén a kereskedő köteles a terméket – elsősorban -  ingyenesen javítani, ill. cserélni, végső esetben pedig a vevő szerződéstől való elállási jogával is élhet.

Továbbá cégünk 30 napos visszavásárlási garanciát nyújt minden vásárlónak, függetlenül attól, hogy magánszemély vagy vállalkozás: Itt olvashat a szolgáltatásról.

A megjelenített termékképek

A készülékek és kellékanyagok esetében a megjelenített képek ténylegesen a terméket ábrázolják, így Ön azt kapja amit a képen lát. Azonban előfordulhat néhány esetben, hogy a kép illusztráció.

Kapcsolattartás, információk kérése

Kérjük forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Kérdéseit, észrevételeit, akár rendeléseit e-mailben vagy telefonon közölheti velünk. Az e-mailekre igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni, ez általában néhány óra, de legkésőbb a következő munkanap reggeli óráiban válaszolunk és az időigényesebb válaszokhoz további szíves türelmét kérjük.


Bővebb információkat az adott témakörökben az Ügyfélszolgálat oldalunkon vagy a Lábléc menüpontjai között talál.

Amennyiben nem talált tájékoztatást valamelyik kérdésével kapcsolatban kérjük jelezze felénk.